January 17, 2011

Kapal Terbang Kertas

                             Wah jiwang sungguh entry kali ni. Bukan apa, cuma tadi masa tengah kemas meja, tambah accessories kat meja. bagi cantik baru la ada jiwa nak belaja and bekarya. So, saya pun mencari barang-barang yang biasa saya lekat dekat soft-board dengan barang yang selalu menghiasi meja belajar saya ini.
accessories meja

soft-board


                             Dalam pada masa sedang saya mencari-cari, Saya terjumpa antara barang-barang saya rindui antaranya adalah kapal terbang kertas. Ia bukan sekadar sehelai kertas yang dilipat-lipat, tetapi ia sebagai simbolik seorang rakan saya yang saya rindui. Khairi sesungguhnya kami rindu kamu.

nampak simple tapi penuh dengan memori

 rindu nya time diploma kat perak!

                            kapal terbang kertas tu saya dapat masa last year si budak khairi ni sedang bosan lalu dia ambil kertas-kertas terbuang yang ada si atas lantai dan dia lipat jadi kapal terbang kertas tu. Bila saya ambil saya baling... wah! ia melayang dengan sempurna. Suka sangat sebab tak pernah jadi setiap kali saya saya lipat nak buat kapal terbang kertas tu.

                             Dan tak sangka saya terus simpan dan hari ini bila selongkar barang-barang tak sangka jumpa benda-benda mcm ni. u all kat luar sana pernah tak mengalami mcm yang sedang saya alami ini. Bila terjumpa satu lepas tu jumpa lagi satu benda yang buat saya rindu kat kawan-kawan masa kat perak. Walaupun sekarang ni dah tak sekelas, tapi cerita kita semalam masih dalam memori.

kobek punya kobek jumpa la gamba ni...

bertambah-tambah la rindu saya dekat perak

ini la kelas saya masa dekat UiTM perak 
 gaya sangat educated!

 ini ana, masa saya part 4 saya dapat tugasan untuk melukis gamba hamba Allah sorang ni
jadi dengan rela hati saya melukis...

jeng-jeng!!! jadi tak? dengan sedikit bantuan dari cik hafizah dan puan Diana.


dan lepas tu ada seorang lagi hamba Allah ni dapat task untuk lukis gamba saya...

ini saya pada tarikh berdekatan

bang !!! amik ko..ada ke patut lukis ini saya
same ke?
korang buat la penilaian sendiri..huhuhu
pipi saya cengkung!

No comments:

Related Posts with Thumbnails