July 31, 2011

|Belakang Camera|

Hohoho mcm teka-teki je tajuk dia kan? tapi hari ini saya nak bercerita tentang pengalaman saya berkerjasama dengan TEMPEH CHRONICLES di studio mereka bg merakamkan gambar raya. first impression masuk studio dorang..ya begitu mengujakan, nampak kemas teratur, ada gaya modern exclusive gitu. so, bila dah kata pergi photoshoot patutnya tak yah la bercerita panjang, marilah lihat hasilnya.hehhee




ketika baru sampai 
&
Sesi Photoshoot Bermula











amacam cantek tak gamba?dan setelah ditambah beberapa words maka jadilah ini



Gamba yang mereka ambil memang terbaik...ada banyak lagi gambar-gambar terbaik dari Tempeh Chronicles ni. tapi belum dapat lagi dari mereka. Mungkin akan diupload lagi pada masa yang akan datang.

Kalau anda bertanya tentang tahap kepuasan hati saya terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh pihak mereka...jika ada 10 bintang saya akan bagi 11 bintang! memang teerrbaik! 

kalau ada orang bertanya kepada saya apa yang buat saya sangat berpuas hati?
saya akan jawab : 
1. Quality yang mereka berikan
2. Komunikasi mereka dengan saya 
3. Bayaran yang berbaloi

tapi dalam banyak-banyak alasan quality gambar adalah yang paling. Quality bermaksud apabila gambar yang saya pegang di tangan lebih cantik daripada apa yang saya lihat di komputer. Dalam erti kata lain saya terlalu asyik untuk melihat gambar-gambar didalam album, memang terbaik! dan kepuasan itu datang apabila saya pegang hasil yang berkualiti...


No comments:

Related Posts with Thumbnails