January 6, 2011

hari ke-empat


                          Kenapa hari ke-empat? sbb da empat hari saya dan rakan 2 menghabiskan masa di UiTM Shah Alam..huhuhu, seyes rindu gila kat UiTM perak tapi as long as kitorang still same2 walaupun x jadi classmate. Still bole ketawa same2, jalan pegi kelas same2, buat kad matrik sama2 dan lain-lain lagi. serius penat gila bila da start blaja ni. Bukan penat ape penat panjat bukit dan tangga-tangga yang bagaikan tiada penghujungnya.


Fakulti Seni Bina, Perancangan Dan Ukur


Nor, Ana, Are, Asilah? blakang ana n nor

Finally dapat jugak gamba asilah selepas menolak ana and kak nor


kelas yang agak serabut, janna still happy dapat jumpa ex classmate.


waiting for ustazah/ustaz CTU553

suma bila nampak je angkat phone automatik ana buat tangan 'peace'


 janna,aya,faz,ieda,zati...waaa LIN rindu kamu


semua tengah menanti ada kelas ke tak ada ni

semua cover bila saya nak amik gambar


semua da serabot  nak balik bila dah cukup setengah jam letc tak datang.
cuba kalau nak datang kelas mcm ni kan bagus


korang rasa iqa nuar ni perasan tak saya amik gamba dia, ke dia da perasan yang saya amik gamba dia tapi dia buat-buat tak nampak. jejaka yang baju biru muda yang dah nak keluar tu la menjadi sebutan member aku sorang ni

nampak tak nor yang tudung hijau ni, tipu tak nampak!

 teruja gila beli air kat sini, selalu beli air dkt mesin pakai duit kertas yang botol tu je,
 yang ni dapat beli air tin
teruja gila!


boleh nampak semua ni masa otw nak g kelas tau!


cantek x? cantek la! walaupun aku je yang teruja sbb baru nak sambung blaja kat sini at least sampai tau


nampak x image yang cuba disampaikan oleh KAMI?

perjalanan yang membuatkan aku tercungap-cungap nak gi kelas

nampak tak berapa banyak degress jalan nie mendongak.
dulu senior saya ada kate jalan-jalan nak kelas adalah laluan the endless stair.
yang ni pulak, the endless street.

p/s : gambar tak berapa cantek sebab pakai camera handphone 2.0 mega pix je..
             

2 comments:

atiqahsaiful said...

teruja giler ada citer psal aku walaupun sikit...hahaha...weh! i miss him so much!!!

sarang hana said...

hahahha..giler ar ...miss him so much!...hahaha

Related Posts with Thumbnails