January 6, 2011

Dia Sahabat yang Saya Rindu

Wani, miss u like crazy. Lama tak jumpa plus da jarang kita nak ketawa and borak. Bila tgk member-member kos awak dulu lalu lalang depan bilik. Mak aih! asyik ingat wani. kadang-kadang masa duduk-duduk sembang dengan ana dengan kak nor ada tercerita pasal wani. loyalty friend! sanggup susah senang sama-sama. Masa aku tak ada duit nak beli maggie. Memang dia je la asyik belanja aku makan. Plus wani roomate aku part 1,2,3,4..pergh...lame kan?masa practical training enam bulan tak jumpa dia janggal gila!
then part 6 tak dak dapat sebilik. sedih gila!.tapi nasib baik tak jauh,laras 3 dengan laras 4 je..huhuhu plus dapat roomate baru yang sporting, Jannatun naemah. Sekarang? wani tak seroomate, tak seclassmate, dan tak sekolej pon!.


Wani, miss u so much!

Akak, walaupun jadi roommate tapi 6 bulan kita mcm dah kenal 5 tahun. awak rajin datang lawat saya kat bilik, tido bilik saya, bebaik dengan roommate baru saya include Wani. Awak suka buat benda-benda yang orang tak sangka, tangkap nyamuk la, bejalan tiba-tiba akak sorang je berhenti then semua orang terdiam. awak mmg dasat la akak.


Akak pun sama! MISS gila !!!!

Mimi, peranan awak sama mcm akak, selalu datang bilik melawat saya, tapi awak selalu dengar masalah saya. Akak pun sama,tapi mimi lebeh sikit dari akak. Ingat tak masa kita jumpa, dalam bilik semua buat perangai masing-masing. Mimi orang pertama yang tegur saya dengan family. Dalam hati saya, wah dia ni peramah. sama je korang suma peramah, cuma saya je peramahnya disembunyikan. Kita selalu buat benda yang orang jarang buat, dua tiga pagi duduk jalan raya uitm dengan baju tidur because nak ambil gambar punya pasal. Bayangkan la dlam 6 bulan kita sebilik, macam-macam yang kita dapat buat sampai sekarang pun tak akan lupa.

Mimi juga ! miss u like gila

Rasanya bila agaknya akan dapat jumpa lagi. Rindu gila nak mati. Bole buat reunion Bilik A217...hahaha

1 comment:

wani said...

i miss u t0o ika..
aku ade bl0g gk.
tp aku private kan..
haha..
utk aku jer yg bace..
hahaa

Related Posts with Thumbnails