April 25, 2010

senyumannye yang manis

senyumannye membunuh segala problem yang aku ada.....
nie anak buah aku name dier jijah...erk...name panjang dier aku x ingat...hahahha
name panjang sgt...hhahahaha
budak jijah nie mmg susah nak senyum.....
tapi bile dier da senyum...semua orang yang ada problem boleh hilang masalah bile tgk dier nie senyum.....aku sgt suke tgk orang senyum...sbb bile senyum seseorang tue bawak value dier yang tersendiri........ so,sape yang ada problem tgk la gamba nie...hahahha

7 comments:

Anonymous said...

cute seh jijah...
so sweetttty...
muaxxxxx....

linda said...
This comment has been removed by a blog administrator.
linda said...

mmg skng nie aku ngah bnyak problem...
ngan keje,bf ,mcm2 lagii2...
tapi mcm ko cakp aku sejok tgk budak nie....
jijah? nice call for her...when she smile she can entertaint everyone who see it....

M. Najib Jasmani said...

comelnyerrrrrrrrrrr....pagi² nie sejuk je hati aku ni girl nie..tq to blogger coz add nice picture nie..

sarang hana said...

thanks sbb puji anak buah ika nie....hihihih...terima kasih kepada allah yang maha bekuase kerana memberi jijah senyuman yang manis...

yaya ;) said...

ini anak buah saye...abg saye punye anak..name die filzah izzah izazi ;)

Anonymous said...

ye yaya..terima kasih kepada angah and kak ila kerana memberikan kite anak saudara yang sihat dan comel..

Related Posts with Thumbnails