April 25, 2010

Saat Bersama

hahahhaha...korang tengok lah mcm-mcm ragam family aku nie...hahahhahaha
muke sume x mandi lagi...hhahahaha
korang tau kenape x mandi pagi lagi? sbb kitorang betol2 nak menikmati keindahan pagi kat jeti sabak bernam nie...... hahahahha
ada yang jumpe buaye la...ada yang nampak beruk terbang la...ada gak yang cube nak baring tengah jalan...hahhahahahahaha
kalu nak cerita pasal family besar aku nie....aku ada bepuluh-puluh sepupu dan berbelas-pakcik n makcik
mmg kit0wang nie giler-giler skit...bukan sepupu2 aku je
ngan mak n ayah skali same sekepale....ada skali tue kit0wang wat kenduri ingatkan jiran-jiran yang datang rupenyer sume family aku jek...wakakakaka kelaka gler!!!!
bile da jumpe ramai-ramai mule la masing2nyer perangai...ada yang jadik tok dalang,ada yang jadik bomoh,ada yang jadik tok karut,jadik mak andam,jadik tok moh,jadik CAMERA MAN....ha jadik camera man adalah watak yang paling penting skali....buat mase nie family aku ada seorang camera man tetap dan seorang lagi pelapis....kenape watak dorang penting sbb ape-ape cerita sume dorang akan abadikan dulu dalam camera dorang.......... pas2 barula tok karut akan buat cite............ bile balik dari jeti sume akan penat dan kat situlah tok moh main peranan..........dier jadik tukang urut pas2 cakap yang bukan2.............hahahahha
fungsi mak andam x banyak tapi mak andam ramai ...peranan mak andam iala bile jam da pukul 12 tgh hari dimana kenduri da nak start,maka ramai la anak2 betuka peranan jadik mak andam memake up bonda-bonda mereka.........dan akhir skali peranan tok dalang adalah dier akan membangkang ape kitorang akan wat nnt!!! hahahahahha....sape yang bukan family aku mst susah nak paham situasi nie...tapi kalu korang hayati betul2 korang akna paham kenape hidup aku x penah rase sunyi....

No comments:

Related Posts with Thumbnails