April 28, 2010

rakaman KATA KAU


rancangan kata kau..msti tgk sbb aku ada dalam nie......hahahahha...tapi bukan tue yang aku nak cite yang aku nak cite..... nie pasal artis malaysia kite.....selame nie aku penah la tgk dorang bekerja tapi x amik pot sgt...since ana ada ngan aku n sume orang yang datang p0wn sporting2 rase mcm best lak...hahhahaha
lagi p0wn ada dua sho0t smalam tapi yang sec0nd sho0t kit0wang da penat da...tapi artis2 kite nie tgk kit0wang sume da lembik, pandai dorang cheer kan kit0wang...btw thanks la kpd para2 artis yang buat kitowang wujud kat studi0 tue..zizan mmg besh setiap pekataan yang kuar dr mulut dier buat aku ketawa sampai sakit perut...trade mark kump p0wn tahap gaban...terkertim-tim...hahahhha...da mcm gr0up anak jin da ..hahahhaa
bagus la lu zizan wa salute lu giler la..mmg raja la ko.. xlupe gak la kat artis yang len sbb dorang p0wn bagus la x s0mbong..tue yang kite nak...sheera style la rilek je dress up dier...aku ske...marsha p0wn best...sume ar besh! pelakon hotel mania p0wn ada turut serta...program nie p0wn bole tahan lawaknyer...jadi tgk la kalu rase nak tk...kate siape????KATA KAU..best la wei....

No comments:

Related Posts with Thumbnails